Vaadake ka online check-in´i inglisekeelset videot SIIT! Oma lennureisile lisateenuste valimiseks peate sisse logima. Vajaliku broneeringuinfo leiate reisikorraldaja Novatoursi või oma reisibüroo väljastatud broneeringukinnituselt (näiteks TN123456). Kui teie broneeringunumber sisaldab muid märke peale numbrite ja tähtede, ei ole vaja neid lisada. Sisselogimiseks sisestage oma broneeringuinfo ja klikkige jätkamiseks "Logi sisse“. Süsteem paneb automaatselt istuma reisijad, kes on samas broneeringus. Kui süsteemi poolt pakutavad kohad sobivad, vajutage nupule: “Kinnitage määratud istekoht/kohad”.
Lisatasu eest on võimalik valida teised istekohad. Selleks vajutage nupule “Valige uus istekoht/uued istekohad” ning valige sobiv istekoht. Uute kohtade valimisel peavad kõik reisijad, kes on samas broneeringus, tasuma lisatasu uute kohtade eest.
Kui soovite vahetada ainult mõned pakutud istekohtadest, vahetage neid kohti süsteemi abil ja valige uued pakutud kohad ning kontakteeruge SmartLynxi klienditoega, telefonil +371 67115114 või emaili teel onlinecheckin@smartlynx.aero. Lennufirma vastab küsimustele tööpäeviti kella 08:00 – 18:00.
Iga broneeringunumbrile tuleb teha eraldi online check-in. Sama broneeringunumbriga reisijatel tuleb broneerida istekohad samas reas, otse üksteise ees või üksteise taga. Turvakaalutlustel ei tohi ei puudega inimesed ega ka lapsed ja imikud istuda avariiväljapääsu juures olevatel istekohtadel. Alla 2-aastased lapsed eraldi istekohta ei saa, nad peavad istuma täiskasvanu süles.
Osad istekohad on lisatasu eest. Ostetud istekohta on võimalik vahetada. Iga muudatuse eest tuleb tasuda teenustasu broneeringu kohta. Teenustasu ei tagastata. Istekoha vahetamisel võib kaasneda tavahinna ja uue hinna vahel hinnavahe. Kui te muid lisateenuseid ei vaja vajutage nupule “Check-in” lehe ülaosas, lugege läbi turvareeglid ja saatke oma pardakaart oma e-mailile või salvestage oma nutiseadmesse.
Turvalisuse kaalutlustel ja/või operatiivsetel põhjustel võib osutuda vajalikuks teid ostetud istekohtadelt ümber paigutada. Sellisel juhul teeb lennufirma kõik endast oleneva, et paigutada teid ümber sarnasele istekohale.