Reis internetist

Aitame teil valida ja broneerida reisi internetist. Selleks oleme koostanud näidisvideo ja vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui te ei leia vastust oma küsimusele, palun kirjutage meile e-posti teel: info@novatours.ee

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

Reisi valik

Kuidas saan reisi otsida?

Reisi saate otsida üleval asuvast menüüst. Saate valida puhkusereiside, ringreiside, kaugreiside vahel. Otsingu lahtri kaudu saate teha kiirotsingu riigi või hotelli nimele - vajutage nuppu OTSING.

Kuidas leian reisi, kui tean täpseid reisikuupäevi?

Otsingu lahtrisse sisestage väljasõidu kuupäev ja allolevas lahtris valige “Täpne kuupäev” ning vajutage OTSING. Kui olete sisestanud täpse sihtkoha või hotelli, saate kõik pakkumised sellesse hotelli, sellel kuupäeval. Kui sisestate ainult täpse kuupäeva, siis saate kõik selle kuupäeva pakkumised.

Kuidas täpsustada reisijate arvu?

Kui tahate kindlaks määrata reisijate arvu, saate seda teha otsingulahtris REISIJAD. Kui reisite lastega, palun sisestage ka nende vanus.

Kuidas saan valida toitlustamise tüübi?

Kui soovite valida toitlustamist, valige „Rohkem otsinguvõimalusi“ ja valige teile sobiv toitlustustüüp. Samuti saate valida toitlustustüübi hotelli nimekirjast, lahtrist „Kõik toitlustustüübid“.

Kuidas filtreerida otsingu tulemusi?

Pärast info sisestamist otsingulahtrisse ja OTSING nupu vajutamist, kuvatakse teile hotellide nimekiri. Seejärel on teil võimalus kasutada mitmeid filtreid - hotellikategooriad, toitlustustüübid, piirkonna kuurortid jne.

Milline erinevus on PÄRING ja BRONEERI vahel, mis asuvad pakkumiste lähedal?

Nupp PÄRING tähendab seda, et reisikorraldaja ei saa teie reisi kohe kinnitada , kuna vabade tubade arv hotellis on piiratud. See reis on saadaval individuaalse päringu edastamisel. Nupp BRONEERI tähendab, et saate selle reisi osta otse internetist, läbi turvalise e-müügi süsteemi.

Kuidas reisi osta?

Pärast kogu reisiinfo, toitlustamise ja toatüübi sisestamist, vajutage nupule BRONEERI. Seejärel kontrollige hoolikalt, kas kogu sisestatud info on õige ja valige lisateenused juhul, kui vajate mõnda ning vajutage JÄRGMINE. Seejärel peate sisse logima, kui olete registreerunud kasutaja. Kui olete uus kasutaja, siis palun registreerige ennast kasutajaks. Palun jälgige, et sisestate õige e-maili aadressi, kuna kõik reisidokumendid saadetakse just sinna. Seejärel tuleb teil sisestada isikuandmed ja valida pank, mille kaudu soovite makset teostada. Hiljem saate valida makseviisi, kas tasute alguses sissemakse või kohe täissummas. Pärast seda suunatakse teid oma arveldusarvele.

Kust saan konsultatsiooni oma reisi teemal ja broneerimise küsimustes?

Novatoursi internetilehel avaneb väike aken (all paremal pool), kus saate valida kiiresti konsultandi, kes teid vajadusel juhendab. Avanevast nimekirjast saate valida ka teise konsultandi.

Reisi eest tasumine

Kuidas tasuda reisi eest?

Reisi eest peate tasuma broneeringu viimase sammuna. Valige üks pakutavatest pankadest ja vajutage nuppu MAKSE.

Mis juhtub pärast tasumist?

Pärast reisi eest tasumist saate e-maili, mis kinnitab teie poolt tasumist. Juhul kui olete tasunud ainult sissemakse, saadab süsteem teate, millal peate tegema järgmise makse. E-mailis on link, millele peate kindlasti vajutama ja makse sooritama!

Pärast kogumaksumuse tasumist saate kõik reisidokumendid oma e-postkasti. Kas tohin teostada makse mitte Novatours´i poolt minu mailile saadetud pangalingi kaudu vaid ülekandega otse pangast?

Järgmise makse saate teha ainult lingi kaudu, mis asub reisikorraldaja poolt saadetud e-mailis.

Kas pean kogu summa tasuma korraga?

Kui reis on broneeritud rohkem kui 21 päeva enne väljasõidu kuupäeva, siis peate tasuma 20% arvest. Juhul, kui väljasõiduni on vähem kui 21 päeva, siis peate tasuma kogusumma. Võite tasuda soovitusliku summa või täissumma. Eripakkumiste puhul võivad maksmise võimalused erineda.

Kuidas saan tasuda reisi eest, kui minu pangalimiit on väiksem reisimaksumusest?

Võite tasuda osadena või maksta korraga. Kui kaardiga maksmise limiit on väiksem kui reisimaksumus, peate tasuma järgmisel päeval, kui teie pank lubab seda teha. Näete oma konto alt maksegraafikust , lisaks ka oma e-mailist infot, millal peate tegema järgmise makse. Vastav link aitab teil kiiresti makse sooritada.

Reisidokumendid

Millal ma saan reisidokumendid?

Reisidokumendid saate pärast kogumakse teostamist.

Millised reisidokumendid pean saama?

Teie e-maili postkasti saabuvad: hotelli voucher, lennupiletid, reisiteenuste leping.

Milliseid reisidokumente vajan lennujaamas?

Lennujaamas on vaja passi (või ID-kaarti, kui reisite Euroopa Liidus). Väljapoole EL-i reisides läheb teil vaja passi. Väljatrükitud hotelli voucherit ja lennupileteid.

Muud küsimused

Pole varem interneti kaudu reisi ostnud, kas see on keeruline?

Reisi ostmine internetis on lihtne ja mugav. Külastage lehekülge www.novatours.ee , valige sihtkoht, reisikuupäev ja hotell, sisestage reisijate andmed. Reisi eest tasute läbi internetipanga. Kõik reisidokumendid saate e-mailile. Küsimuste tekkimisel, võite alati pöörduda meie konsultantide poole, kes vastavad teie küsimustele 24/7.

Kas reisi ostmine internetist on turvaline?

Reisi ostmine internetist on turvaline. Turvaline ost on garanteeritud GeoTrust Quick SSL Premium turvasertifikaadiga. Kõik isikuandmed on täielikult kaitstud.

Kas online ostmine on soodsam?

Iga nädal paneb reisikorraldaja e-müüki üles soodsaid eripakkumisi, mida on võimalik osta vaid interneti kaudu.